سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رشته دلخواه در بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

چگونه رشته دلخواه خود را بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97 انتخاب کنم؟

(کنکور بی کنکور!)

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور azmoon.org دانشگاه آزاد انجام دهند،

"باید بدانید: 95 درصد رشته های دانشگاهی را بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش داریم"

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97

مهمترین سوال داوطلبان و متقاظیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن ماه 97-98 این است که:

  •  زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟
  • آیا زمان ثبت نام تاثیری در قبولی ما در دانشگاه آزاد دارد یا نه؟
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم چیست و چه تفاوتی با نیمسال اول دارد؟

 زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم 97-98 در اواخر آذر ماه و یا بعضی سالها در اوایل دی ماه 97 آغاز خواهد شد و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیشتر از یک ماه خواهد یود، این بدان معناست که داوطلبان بدون کنکور آزاد بهمن 97 هیچ استرس و نگرانی در مورد از دست دادن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نداشته باشند و به محض انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه ازاد مشاوران درخت دانش بر روی خبرنامه بدون کنکور دانشگاه  آزاد این موسسه اطلاع رسانی خواهند کرد.

سوال های مهم داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97 چگونه است ؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

معرفی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 دانشگاه های آزاد تهران و شهرستان ها ؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

درصد اعمال سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال دوم به چه معناست؟

نکته مهم: برای ثبت نام کارشناسی پیوسته پذیرش داوطلبان بدون کنکور بر اساس کدام معدل است؟(معدل کتبی)

جدول تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم کدام است؟

آیا دانشگاه آزاد برای ترم بهمن ماه مثل ترم مهر ماه تمامی رشته های بدون کنکور تحصیلی را پذیرش می کنند؟

سوال مهم: آیا رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه آزاد و پیراپزشکی بدون کنکور در بهمن ماه 97-98 ارائه می شوند؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

آیا مدرک فارغ التحصیلان بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم معتبر خواهد بود؟

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چقدر می باشد؟(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم )

مدرک دوره های پاره وقت و تمام وقت طریقه ثبت نام بدون کنکور بهمن 97 دانشگاه آزاد ماه چه تفاوتی خواهند داشت؟

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 کی اعلام خواهد شد؟

و...؟؟؟

در این مقاله سعی داریم که به اکثر سوالاتی که داوطلبان عزیز با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ داده و موضوعات >> شرایط، نحوه، زمان، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، تاثیر سوابق تحصیلی و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و ... را خدمت شما داوطلبان به طور کامل شرح دهیم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98

بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 شامل رشته های پرطرفدار و در زیر بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را قرار داده ایم برای اطلاع و شرایط ورود به هرکدام از رشته ها بر روی نام رشته کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه ریاضی نیمسال دوم:

مهندسی های معماری، رشته عمران بدون کنکور، مکانیک، الکترونیک، صنایع، مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد، و .....

رشته های زیر گروه علوم تجربی:

میکروبیولوژی بدون کنکور، دامپزشکی بدون کنکور، زیست شناسی سلولی ملکولی، شیمی کاربردی و ....

رشته های زیر گروه علوم انسانی:

روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد، حقوق بدون کنکور، حسابداری بدون کنکور، مدیریت ها، جغرافیا، و .....

رشته های هنر و زبان انگلیسی:

رشته مترجمی زبان بدون کنکور، بازیگری، کارگردانی بدون آزمون، طراحی پارچه، طراحی لباس و موسیقی، نقاشی، آموزش زبان، زبان آلمانی، و ......

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 97-98

در این روش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل ) داوطلبان واجد شرایط ملاک ومبنای پذیرش قرار میگیرد و اسامی پذیرفته شدگان در یکمرحله و به طور یکجا اعلام میگردد. هر داوطلب براساس معدل کتبی دیپلم به اولین کد رشته/محل انتخابی که از نظرعلمی برتری دارد در مقایسه با سایر داوطلبینی که شرایط مشابه وی را دارند در صورت وجود ظرفیت معرفی میشوند.

از آنجا که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت میپذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود.

"برای اطلاع از نحوه مصاحبه معدل و معدل لازم برای ورود و قبولی هر کدام از رشته و زمان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن ماه با مشاوران درخت دانش در تماس باشید"

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 97-98 بر اساس سوابق تحصیلی در همه گروه های آزمایشی امکان پذیر است؟

دکتر امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ای امکان را فراهم کرده ایم که داوطلب مستقل از رشته دیپلم، می توانند یک رشته آزمایشی را انتخاب کنند، یعنی اگر کسی دیپلم تجربی داشته باشد، لزومی ندارد که حتما علوم تجربی را انتخاب کند و امکان انتخاب علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه را دارد.

وی افزود گزینه دیگر در سامانه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن مبتنی بر سوابق تحصیلی فعال خواهیم کرد که داوطلبان در چند گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند.

به عنوان مثال اگر کسی رشته تجربی، ریاضی، انسانی، هنر یا زبان های خارجی را انتخاب کند، در این حالت برای هر کدام از گروه ها، یک حق ثبت نام دریافت می شود ولی برای هر گروه می تواند 20 انتخاب داشته باشد.

کسانی که تاکنون ثبت نام انجام داده اند می توانند بر اساس شرایط جدید ثبت نام مجدد و کارت اعتباری در گروه آزمایشی دیگر خریداری نمایند.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور با مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدون کنکور آزاد 97 می توانید با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و با تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

"باید بدانید: امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد"

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98

برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها در مهر ماه (نیمسال اول 97) مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک نمایید، و یا با مشاوران بدون کنکور درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.